18 Mayıs 2014 Pazar

DİKTİKLERİMİZDENN...

UZun süredir paylaşımda bulunmuyoruz. Biliyoruz blog kurallarına ters bişey ama daha yeniyiz :) Paylaşımımıza başlamadan önce Soma faciasında dünya hayatlarına son veren şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyoruz. Umarız bu ve bunun  gibi kötü olaylar ülkemizde tekar vukuu bulmaz.
        Diktiğim iki tuniğimi sizlerle paylaşmak istiyorum :)  İlk olarak BURDA DERGİSİ ARALIK 2013 sayısından cıkardığımız kalıptan diktiğim tunik geliyor. ama tabi önce burda dergisinde ki resmini görelim. cünkü benim diktiğim onunkinden daha farklı oldu :) 
Gördüğünüz elbise fakat ben bunu yaptım tunik olarak kullanıcam tesettürlü olduğum için. Pek tabi uzunundanda çok güzel elbise yapılabilir. Akıldadır inşallah yapılacaktır :)

     
Tabi benim kumaşım çok farklıydı. Biraz da kalıbın dışına çıkıp beline ve kollarına lastik koydum. Hevesle bugün giydim vee çokk hosuma gitti. Yazın üzerimde klasikleşeceklerden bir kıyafet oldu. Kumaşımı annem almıstı. Bakalım oda beğenecek mi :)   Tabii annemden önceee sizler beğenecek misiniz acaba umarım  hosunuza gitmiştir. Ve sonuçta ortaya mükemmel bişey çıktı. çok seviyorum ve giydiğimde güzel tepkiler alıyorum.
   
Nasıl beğendiniz mi sizde :) merak eden olursa kalıbını da paylaşabilirim. 
Ben ikisini de çok sevdim çok güzel  ve şık olduklarını düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder